
Cíl kurzu:
Když jsem s tímto kurzem začínala, byla spolupráce s influencery ještě divočina. Zároveň mě na začátku nenapadlo, jak intenzivní tento workshop bude v souvislosti s diskusemi o cílových skupinách, ovlivňování a boření mýtů a mentálních předsudku. Naučíte se, jak vybrat správné influencery, kteří odpovídají cílové skupině a zájmům vaší značky. Dozvíte se, jak nastavit správnou cenu za spolupráci, vytvářet efektivní kampaně a budovat s influencery dlouhodobé vztahy.
Ukážeme si, že někdy je 10.000 víc než 100.000.
Obsah kurzu:
- Kdo to je influencer?
- Definice a typy influencerů: Vysvětlení, co to znamená být influencerem v dnešním digitálním světě a jaké typy influencerů existují (mikro, makro, mega).
- Význam influencerů pro značky: Proč jsou influenceři důležití pro moderní marketing a jak mohou zlepšit povědomí o značce.
- Vaše cílová skupina
- Identifikace a analýza cílové skupiny: Jak poznat a pochopit vaši cílovou skupinu a její potřeby.
- Spárování cílové skupiny s influencerem: Jak vybrat influencery, kteří nejlépe rezonují s vaší cílovou skupinou.
- Jak si vybrat influencera pro spolupráci
- Kritéria výběru: Na co se zaměřit při výběru správného influencera pro vaši značku.
- Nástroje a platformy pro výběr: Představení nástrojů a platforem, které vám mohou pomoci najít a hodnotit potenciální influencery.
- Jak udělat ze svých kolegů nebo ze sebe influencery
- Budování osobní značky: Strategie a tipy, jak začít budovat osobní značku a stát se influencerem ve svém oboru.
- Využití interních zdrojů: Jak proměnit své zaměstnance nebo kolegy v ambasadory značky.
- Jaké jsou rozdíly mezi influencery a ambasadory
- Definování rozdílů: Vysvětlení klíčových rozdílů mezi role influencera a ambasadora a jak tyto role fungují v marketingových strategiích.
- Jak a kdy je využít: Scénáře a případové studie ukazující, kdy a jak efektivně využít influencery oproti ambasadorům.
- Na co si dát pozor při spolupráci s influencery
- Právní aspekty a etické normy: Důležité právní aspekty a etické normy, které je třeba dodržovat při spolupráci s influencery.
- Vyhněte se běžným pastem: Jak předejít běžným problémům a nedorozuměním při spolupráci s influencery.
Kurz je vhodný pro: Tento kurz je určen marketingovým specialistům, začínajícím značkám i ostříleným obchodníkům, kteří hledají dalí cesty a možnosti jak svoji značku, produkty a nabídky dostat mezi svou cílovou skupinu.
Kam vás kurz posune:
Po absolvování kurzu budete schopni navrhnout a oslovit influencery, začlenit je do své komunikační strategie. Zároveň si budete schopni spočítat, v jakých případech a při jakých nákladech se vám spolupráce s influencery vyplatí.